-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Планшет для здійснення заходів з надання допомоги військовослужбовцям (резервістам, військовозобов'язаним, добровольцям Сил територіальної оборони) Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовці військових прокуратур, органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної митної справи, поліцейські, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби України, особи, які входили до складу добровольчого формування територіальної громади, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та потрапили в полон під час захисту м. Маріуполя протягом лютого-травня 2022 року
3 045 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
98db1abaaa664abfa49aa9007554f392
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-19-011248-a-a1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052784
-
Контактна особа:
Меленець Радислав Сергійович +380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua
-
Адреса:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 70
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43002514
-
Контактна особа:
Борсук Олег +380635339831 sales@graphicaprom.biz.ua
-
Адреса:
04071, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВСЬКА , будинок 39 Г
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Номер договору:
26
Дата підписання:
27.02.2023 00:00
Період дії договору:
27.02.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
3 045 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 507 500.00 UAH)
Оплачено:
3 045 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 507 500.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Планшет
Кількість
350 одиниця
Період постачання
до 31.03.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fc5942763d624cecb305e3f6d9350dbe
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Виправлення технічної помилки
Номер додаткової угоди:
б/н
Дата внесення змін до договору:
21.03.2023 00:00
Статус:
Опубліковано