-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Журнал обліку реєстрації звернень для отримання адмін послуг, книга обліку реєстрації вихідної документації, книга вхідної документації, книга обліку реєстрації вихідної документації, журнал реєстрації пропозицій заяв і скарг громадян, реєстр для реєстрації нотаріальних дій, журнал реєстрації довіреностей, книга обліку платників земельного податку, книга реєстрації розпоряджень (Код ДК 021:2015 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
4 944.00
UAH без ПДВ
Номер:
c0ec7512a5fd490cb7be6bf3bcaa2981
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-31-000390-a-a1
Замовник:
Менська міська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04061777
-
Контактна особа:
Мартиненко Світлана Володимирівна 380668638915 zakupradamena@cg.gov.ua
-
Адреса:
15600, Україна, Чернігівська область, Мена, вул. Героїв АТО, будинок 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Жилінков Олександр Анатолійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2976420599
-
Контактна особа:
Жилінков Олександр Анатолійович +380464433055 111@111.ua
-
Адреса:
15600, Україна, Чернігівська область, Мена, вул. Чернігівський шлях, 13
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Журнал обліку реєстрації звернень для отримання адмін послуг: 126.00000 UAH без ПДВ
книга обліку реєстрації вихідної документації: 45.00000 UAH без ПДВ
книга вхідної документації: 45.00000 UAH без ПДВ
книга обліку реєстрації вихідної документації: 84.00000 UAH без ПДВ
журнал реєстрації пропозицій заяв і скарг громадян: 45.00000 UAH без ПДВ
реєстр для реєстрації нотаріальних дій: 30.00000 UAH без ПДВ
журнал реєстрації довіреностей: 45.00000 UAH без ПДВ
книга обліку платників земельного податку: 84.00000 UAH без ПДВ
книга реєстрації розпоряджень: 45.00000 UAH без ПДВ
книга обліку реєстрації вихідної документації: 45.00000 UAH без ПДВ
книга вхідної документації: 45.00000 UAH без ПДВ
книга обліку реєстрації вихідної документації: 84.00000 UAH без ПДВ
журнал реєстрації пропозицій заяв і скарг громадян: 45.00000 UAH без ПДВ
реєстр для реєстрації нотаріальних дій: 30.00000 UAH без ПДВ
журнал реєстрації довіреностей: 45.00000 UAH без ПДВ
книга обліку платників земельного податку: 84.00000 UAH без ПДВ
книга реєстрації розпоряджень: 45.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
766
Дата підписання:
30.01.2023 00:00
Період дії договору:
30.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
4 944.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнал обліку реєстрації звернень для отримання адмін послуг
Кількість
23 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
книга обліку реєстрації вихідної документації
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
книга вхідної документації
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
книга обліку реєстрації вихідної документації
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
журнал реєстрації пропозицій заяв і скарг громадян
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
реєстр для реєстрації нотаріальних дій
Кількість
18 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
журнал реєстрації довіреностей
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
книга обліку платників земельного податку
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
книга реєстрації розпоряджень
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2023