-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
послуги з обслуговування програмного забезпечення по роботі з Програмним комплексом «ІС-ПРО»
47 520.00
UAH без ПДВ
Номер:
3be26ad21cf84a1091577b70fb4a46fd
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-30-018088-a-c1
Замовник:
господарський суд Луганської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
02844564
-
Контактна особа:
Куксенко Марина Олександрівна +380577021796 kuksenko@lg.arbitr.gov.ua
-
Адреса:
61022, Україна, Харківська область, Харків, пр. Науки, буд. 5
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр "Професіонал"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43663379
-
Контактна особа:
Каліннікова Ірина Олексіївна 0577173233
-
Адреса:
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Смольна, 32
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу: 440.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи: 440.00000 UAH без ПДВ
Надання консультації з експлуатації по телефону "Гарячої лінії" не менш 20 хвилин на добу у разі потреби: 440.00000 UAH без ПДВ
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки: 440.00000 UAH без ПДВ
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві: 440.00000 UAH без ПДВ
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв`язку зі зміною потреб замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа: 440.00000 UAH без ПДВ
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання: 440.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених і впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки: 440.00000 UAH без ПДВ
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок: 440.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи: 440.00000 UAH без ПДВ
Надання консультації з експлуатації по телефону "Гарячої лінії" не менш 20 хвилин на добу у разі потреби: 440.00000 UAH без ПДВ
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки: 440.00000 UAH без ПДВ
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві: 440.00000 UAH без ПДВ
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв`язку зі зміною потреб замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа: 440.00000 UAH без ПДВ
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання: 440.00000 UAH без ПДВ
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених і впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки: 440.00000 UAH без ПДВ
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок: 440.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
142/1-ПРО/3/23
Дата підписання:
30.01.2023 00:00
Період дії договору:
01.01.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
47 520.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Супроводження, встановлення оновлень та налагодження Програми за допомогою віддаленого доступу
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Забезпечення працездатності Програми та оперативна підтримка існуючих конфігурацій, налагоджування системи під потреби Замовника в межах можливості системи
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Надання консультації з експлуатації по телефону "Гарячої лінії" не менш 20 хвилин на добу у разі потреби
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Налагодження Програми під потреби Замовника протягом 5 робочих днів з моменту отримання завдання, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Оновлення плану рахунків та додавання нових рахунків до плану (при необхідності) або змін в законодавстві
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Редагування, доопрацювання існуючих звітів (із збереженням їх функціональності до моменту зміни) з додаванням нових варіантів проведення документів у зв`язку зі зміною потреб замовника, а також змінами і доповненнями у нормативних документах протягом 10 робочих днів з моменту отримання завдання або оприлюднення нормативного документа
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Розширення переліку звітів (розробка нових електронних документів), автоматизація, формування документів, що вводилися у ручному режимі протягом 15 робочих днів з моменту отримання завдання
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Забезпечення (при необхідності) видачі інформації, яку не можна одержати за допомогою розроблених і впроваджених форм звітів на клієнтських робочих місцях, якщо немає необхідності доопрацювань з боку розробки
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Тестування змін в системі розробки, перенесення змін до Програми, створення заявки на реалізацію доробок
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.12.2023