• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги зі збирання та вивезення сміття ("Єдиний закупівельний словник" код ДК 021:2015 90510000-5 -Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

60 326.97 UAH з ПДВ
Номер: 562e9309c9ef42a38b532417245d3c26
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-30-009291-a-a1
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕРА УКРАЇНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 33/34-25
Дата підписання: 30.01.2023 13:30
Період дії договору: 01.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 60 326.97 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 054.49 UAH)
Оплачено: 60 326.97 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 054.49 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги зі збирання та вивезення сміття ("Єдиний закупівельний словник" код ДК 021:2015 90510000-5 -Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Замарстинівська , 233 На карті

Внесені зміни

    Номер: d9608fd6aa6e4331982d5df1d9229dac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору та, відповідно, загальну суму Договору №33/34-25 від 30.01.2023 року на 9 771,83 грн та викласти п. 7.1. Договору в наступній редакції: «7.1. Ціна цього Договору становить 60 326,97 грн (шістдесят тисяч триста двадцять шість гривень 97 копійок) з ПДВ. Ціна цього Договору включає: всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з наданням послуг Споживачу, всі витрати Виконавця, враховуючи вартість транспортних та інших послуг, необхідних для виконання даного Договору».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.12.2023 12:33
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_1_сміття.pdf
p7s
sign.p7s