-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Товар, за ДК 021:2015 – 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (жалюзі, ролети)
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно п.п.2 п.13 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178». Придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення.
51 479.91
UAH без ПДВ
Номер:
4fcd0d0abe744713bbd454f0878b0efd
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-30-005646-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа - підприємець Федотова Олена Степанівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2741514203
-
Контактна особа:
Федотова Олена Степанівна +380953237630 elen_demchuk@ukr.net
-
Адреса:
61100, Україна, Харківська область, Харків
Класифікатор ДК 021:2015:
39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно п.п.2 п.13 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178». Придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення.
Номер договору:
4Ф
Дата підписання:
30.01.2023 08:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
51 479.91 UAH без ПДВ
Оплачено:
51 479.91 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вертикальні жалюзі
Кількість
22.82 метри квадратні
Період постачання
до 10.02.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Тканинні ролети
Кількість
9.07 метри квадратні
Період постачання
до 10.02.2023
Місце постачання
Відповідно до документації