• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярія

500.28 UAH без ПДВ
Номер: 2287dc81fa44463c8e2a66c96ac38334
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-30-001904-a-b1
Замовник: Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг Городоцької міської ради"
Постачальник: ФОП Шуфляк Людмила Олексіївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 2
Дата підписання: 23.01.2023 00:00
Період дії договору: 23.01.2023 00:00 - 31.01.2023 23:59
Сума договору: 500.28 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.01.2023
Місце постачання 32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, пров. Гірника Олекси, 4 На карті
Файл-пакет А4 глянцевий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 пачка
Період постачання до 31.01.2023
Місце постачання 32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, пров. Гірника Олекси, 4 На карті
Ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.01.2023
Місце постачання 32000, Україна, Хмельницька область, м. Городок, пров. Гірника Олекси, 4 На карті