• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари та папір

99 753.66 UAH з ПДВ
Номер: c91a0387a84848c8b21eb4b9eb5122cd
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-27-011201-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Постачальник: ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 07/10
Дата підписання: 27.01.2023 00:00
Період дії договору: 27.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 99 753.66 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 625.61 UAH)
Оплачено: 99 753.66 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 625.61 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари та папір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 37 одиниця
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 04159, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8 На карті