• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір та файли.Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

4 140.00 UAH з ПДВ
Номер: 5fa337534c744d8cb35fe709d414d8e2
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-27-004254-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької міської ради Львівської області
Постачальник: ПП "Кадр"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 10
Дата підписання: 27.01.2023 00:00
Період дії договору: 27.01.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 4 140.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 690.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачок
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 81500, Україна, Львівська область, місто Городок, Львівська,3 На карті
Файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 упаковка
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 81500, Україна, Львівська область, місто Городок, Львівська,3 На карті