• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей у Ліснотарновицькому ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)

195 456.00 UAH без ПДВ
Номер: 434e20f35d2d4e0ea5f522f0cab9a2a5
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-25-016621-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Молотковська Світлана Петрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 12
Дата підписання: 23.01.2023 00:00
Період дії договору: 23.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 195 456.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 195 456.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Ліснотарновицькго ліцею
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 3500 послуга
Період постачання 23.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 78422, Україна, Івано-Франківська область, Лісна Тарновиця, Грушевського, 19 На карті
Послуги з організації гарячого харчування дошкільнят Ліснотарновицького ліцею
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 11 послуга
Період постачання 23.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 78422, Україна, Івано-Франківська область, Лісна Тарновиця, Грушевського, 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: 14d4ec6cc2404664835b2c8de9bdacc5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 13 Договору № 175 від 16.10.2023 р (надалі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на 308,78 послуг та зменшити суму Договору на 13895,00 грн та викласти п. 1.3. ,п. 3.1. та п. 5.3 Договору в такій редакції: «п . 1.3. Кількість / Обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять 2189 послуг»; « п. 3.1. Ціна Договору становить 98549,00 грн. ( дев’яносто вісім тисяч п’ятсот сорок дев’ять гривень 00 коп.) «п.5.3. Вартість послуги: 98549,00 грн. ( дев’яносто вісім тисяч п’ятсот сорок дев’ять гривень 00 коп.) 2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ТАРНОВИЦЯспецфонд.pdf
p7s
sign.p7s