-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Краснянському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
242 820.00
UAH без ПДВ
Номер:
a7d2e7ca90654cc898a5268d724749bc
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-25-016468-a-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43966794
-
Контактна особа:
Ольга Іванівна Гладиш 380971553150 fingrouposvita@gmail.com
-
Адреса:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП ДЕМЯНІВ НАТАЛІЯ ФЕДОРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2489414429
-
Контактна особа:
ДЕМЯНІВ НАТАЛІЯ ФЕДОРІВНА 380347560211
-
Адреса:
78451, Україна, Івано-Франківська область, Красна, ШЕВЧЕНКА, будинок 251
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
07
Дата підписання:
23.01.2023 00:00
Період дії договору:
23.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
242 820.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
242 820.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Краснянському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Кількість
5396 послуга
Період постачання
23.01.2023 - 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
575546a3bf614dbc8ca11e77c3b65301
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 13 Договору № 07 від 23.01.2023 р (надалі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке:
1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на 4 послуги та зменшити суму Договору на 180,00 грн та викласти п. 1.3. ,п. 3.1. та п. 5.3 Договору в такій редакції:
«п . 1.3. Кількість / Обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять 5396 послуг»;
« п. Ціна Договору становить 242820,00 грн. ( двісті сорок дві тисячі вісімсот двадцять гривень 00 коп.).
«п.5.3. Вартість послуги: 242820,00 грн. ( двісті сорок дві тисячі вісімсот двадцять гривень 00 коп.).
2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано