-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (очищення автомобільних доріг від снігу) на території Богодухівської міської ради
45 452.56
UAH з ПДВ
Номер:
e0e8379e77ff4b739ec20d6321d67ac1
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-25-009088-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40327746
-
Контактна особа:
Світлана Тіцька +380575832038 gospodar.bogodukhiv@gmail.com
-
Адреса:
62103, Україна, Харківська область, м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
СЕЛЯНСЬКЕ (ФЕРМЕРСЬКЕ) ГОСПОДАРСТВО "ПРОМІНЬ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
00705500
-
Контактна особа:
+380575863216
-
Адреса:
62132, Україна, Харківська область, Богодухівський р-н село Губарівка, ВУЛИЦЯ ГУТЯНСЬКА будинок 152
Класифікатор ДК 021:2015:
90620000-9 Послуги з прибирання снігуАналіз за цим CPV
Номер договору:
16-Б
Дата підписання:
25.01.2023 13:16
Період дії договору:
25.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
45 452.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 575.43 UAH)
Оплачено:
45 452.56 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 575.43 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (очищення автомобільних доріг від снігу) на території Богодухівської міської ради
Кількість
34 година
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
62103, Україна, Харківська область, Богодухівський район, с. Губарівка, с. Горбанівка, с. Дмитрівка, с. Матвіївка, с. Новософіївка, с. Бабаки, с. Шевченки, с. Щербаки
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
b1b1f69e342f4d49af0db6c127569a90
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити загальну суму договору на 73526,20. (сімдесят три тисячі п’ятсот двадцять шість гривень 20 копійок) в тому числі ПДВ 12254,37 грн. (дванадцять
тисяч двісті п’ятдесят чотири гривні 37 копійок).
У зв’язку з цим Сторони вирішили внести зміни до п. 3.1. Договору, шляхом викладення
його в наступній редакції:
Сума договору становить 45452,56 грн. (сорок п’ять тисяч чотириста п’ятдесят дві гривні 56 копійки) в тому числі ПДВ 7575,43 грн. (сім тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 43 копійки)»
Усі інші умови Договору, не передбачені цією додатковою угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують щодо нього свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.12.2023 13:19
Статус:
Опубліковано