• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з комплексного обслуговування спеціалізованого автомобілю швидкої медичної допомоги, на базі шасі Citroen Jumper, тип С (неонатальний), ДК 021:2015 - 63712000-3 «Послуги з обслуговування автомобільного транспорту»

387 805.50 UAH з ПДВ
Номер: d02521447735488eb09702d1158b403b
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-10-004406-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АТП 11263"
Класифікатор ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспортуАналіз за цим CPV
Номер договору: 31-01 т
Дата підписання: 31.01.2023 10:24
Період дії договору: 31.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 387 805.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 64 634.25 UAH)
Оплачено: 387 805.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 64 634.25 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з комплексного обслуговування спеціалізованого автомобілю швидкої медичної допомоги, на базі шасі Citroen Jumper, тип С (неонатальний)
Код ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість 5235 кілометри
Період постачання до 30.09.2023
Місце постачання 49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Лесі Українки, 26 На карті

Внесені зміни

    Номер: 224631541ff94d76889dcb872c7d6b28
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з виробничою необхідністю Сторони , керуючись пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, прийшли згоди: - продовжити строку надання послуг за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі; - внести відповідні зміни у п. 5.2.Договору та викласти його у навій редакції: «5.2. Кінцевий термін надання послуг: 30 вересня 2023 року (включно).»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.04.2023 08:50
    Статус:
    Опубліковано
PDF
д.у.1 до д.31-01 т.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 37e1b1c458b84ca08df3dad63b0eb0d8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі послуг, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сума договору 387805,50грн., у т.ч. ПДВ 20% - 64634,25грн., пробіг - 5235км, години роботи - 1062,5 год.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 17.08.2023 10:23
    Статус:
    Опубліковано
PDF
д.у.2 до д.31-01т.PDF
p7s
sign.p7s