• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Товар за кодом ДК 021:2015: 44220000-8 "Столярні вироби" (двері металопластикові)

Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п. 11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.

21 762.00 UAH без ПДВ
Номер: db5054bb2f1346c19c8a77591bd13b92
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-23-005899-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: ФОП Андрійчук Ю.П.
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Опис: Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п. 11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору: 12/01
Дата підписання: 20.01.2023 18:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 21 762.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Двері (FRAMEX 10) білі; с/п 04САТИН-12-04, холодний профіль, алюмінієвий поріг, замок Kale, натискний гарнітур, секрет, 4 петлі розмір 1,03*2,26
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 1 штуки
Період постачання до 29.01.2023
Місце постачання Відповідно до документації