• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з повадження з побутовими відходами

2 424.62 UAH без ПДВ
Номер: c33f51f24ab34c578839db33e530894e
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-20-008936-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" БОГДАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Постачальник: ТОВ «ЕКО-КОМУНТРАНС»
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з повадження з побутовими відходами: 2 424.62000 UAH без ПДВ
Номер договору: 045-Б/2023
Дата підписання: 20.01.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 2 424.62 UAH без ПДВ
Оплачено: 2 424.62 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з повадження з побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Плеханова, 9 На карті

Внесені зміни

    Номер: efb35f39a72144f4b5242467a45f9b03
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Згідно з рішенням виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, що утворюються на території міста Павлограда ТОВ «ЕКО-КОМУНТРАНС» від 29.06.2022 № 626. Тариф на вивезення 1 тонни побутових відходів становить: 1113 грн. 48 коп. (одна тисяча сто тринадцять грн. 48 коп.) у тому ПДВ 185 грн. 58 коп. (сто вісімдесят п'ять грн. 58 коп.). Внести зміни та викласти п. 15 Договору в наступній редакції: «Середньомісячна вартість надання послуг за 1 (один) календарний місяць - стандартний період оплати, складає: 223 грн. 81 коп. (двісті двадцять три грн. 81 коп.) у тому числі ПДВ 37 грн. 30 коп. (тридцять сім грн. 30 коп.).». Збільшити суму Договору на 186 грн. 50 коп. (сто вісімдесят шість грн. 50 коп.) у тому числі ПДВ і внести зміни та викласти п. 17 Договору в наступній редакції: «Сума договору (загальна вартість послуг) за цим договором складає: 2424 грн. 62 коп. (дві тисячі чотириста двадцять чотири грн. 62 коп.), з них 1305 грн. 57 коп. без ПДВ та 1119 грн. 05 коп. у тому числі ПДВ 186 грн. 50 коп..
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.09.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 1 сміття ПДВ збільшення тарифу з 01 08 2023.pdf