-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з розподілу електричної енергії для потреб установ культури міста Трускавця, села Модричі, села Станиля за кодомДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергії
312 771.88
UAH з ПДВ
Номер:
8c77cecddd1549689bcbf3a5005a4cae
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-20-004491-a-a1
Замовник:
Відділ культури Трускавецької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02229209
-
Контактна особа:
Костецька Людмила Михайлівна 380324754436 vktmr@ukr.net http://tmr.gov.ua
-
Адреса:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Приватне акціонерне товариство «Львівобленерго» Південний РЕМ
×
-
Код ЄДРПОУ:
00131587
-
Контактна особа:
Твердовський Петро Степанович 380322392113 lvivoblenergo@ukr.net
-
Адреса:
79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. Козелецька, 3
Класифікатор ДК 021:2015:
65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з розподілу електричної енергії для потреб установ культури міста Трускавця, села Модричі, села Станиля: 312 771.88000 UAH з ПДВ
Номер договору:
35059/З
Дата підписання:
18.01.2023 00:00
Період дії договору:
01.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
312 771.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 52 128.65 UAH)
Оплачено:
312 771.88 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 52 128.65 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з розподілу електричної енергії для потреб установ культури міста Трускавця, села Модричі, села Станиля
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
2c00850331a9453a8041ceea6e46700a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та суму Договору на 65770,78 грн., зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сума Договору після внесення змін - 312771,88 грн. (Триста дванадцять тисяч сімсот сімдесят одна гривня 88 коп.) з ПДВ. Із загальної суми договору видатки за рахунок бюджетних коштів – 246738,40 грн., відшкодування коштів орендарями – 66033,48 грн. Кількість послуг після внесення змін - 1 послуга.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано