• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

послуги з поводження з побутовими відходами

8 559.61 UAH з ПДВ
Номер: 88a17ea2487d4a7b9768995beb718182
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-19-013943-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "Луцькспецкомунтранс"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: послуги з поводження з побутовими відходами: 162.11000 UAH з ПДВ
Номер договору: 1836
Дата підписання: 19.01.2023 00:00
Період дії договору: 19.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 8 559.61 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 426.60 UAH)
Оплачено: 8 559.61 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 426.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з поводження з побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 52.8 метри кубічні
Період постачання 01.01.2023 - 30.11.2023
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ГРАДНИЙ УЗВІЗ, будинок 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8d34baebe07e461ca20c8bdc18741838
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Законом України від 30.06.2023 № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» Сторони уклали додаткову угоду про таке: 1. Внести зміни до п.6.2. Договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами №1836 від 19.01.2023 року та викласти його у наступній редакції: «6.2. Відповідно до рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 19.072023 №389-1 «Про встановлення скоригованих тарифів на послуги, що надаються Луцьким спеціальним комунальним автотранспортним підприємством «Луцькспецкомунтранс» тариф на послугу з поводження становить 171,46 грн. з ПДВ за 1 м3, тариф за користування контейнером в 1 м3 вивезених тпв: для бюджетних організацій – 10,07 грн. з ПДВ, для інших споживачів – 11,62 грн. з ПДВ. Загальна сума Договору становить 8979,83 грн. (вісім тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять грн. 83 коп.) з ПДВ. 2.П. 11.5 Договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами №1836 від 19.01.2023 року виключити. 3.П. 11.6. Договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами №1836 від 19.01.2023 року вважати як п.11.5. Договору. 4.Всі інші пункти договору застосовуються до п.6.2. Договору, у частині, що йому не суперечить. 5.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, зміни набувають чинності з 01 серпня 2023 року та діють протягом строку дії основного Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.08.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1 до Договору від 19.01.2023 №1836.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 7be4f542703e4f2699d35716dedf202f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись пунктом 8.1. Договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами №1836 від 19.01.2023 (далі-Договір), вимогам Цивільного та Господарського кодексів України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1.Сторони домовились зменшити суму Договору на 420,22 грн. та відповідно пункт 6.2 Договору викласти в наступній редакції: "6.2. Відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 19.07.2023 №389-1 "Про встановлення скоригованих тарифів на послуги, що надаються Луцьким спеціальним комунальним автотранспортним підприємством "Луцькспецкомунтранс" тариф на послугу з поводження становить 171,46 грн. з ПДВ за 1 м3, тариф за користування контейнером в 1 м3 вивезених ТПВ: для бюджетних організацій-10,07 грн. з ПДВ, для інших споживачів-11,62 грн. з ПДВ. Загальна сума Договору становить 8559,61 грн. (вісім тисяч п'ятсот п'ятдесят дев'ять грн. 61 коп.) з ПДВ.". 2. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: "10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині надання послуг з 01 січня 2023 року по 30 листопада 2023 року, але в будь якому випадку до моменту виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань. 3.Додаток 1 "Довідка-Дислокація" до Договору викласти в новій редакції: Назва об'єкта- УДМС у Волинській області Адреса- м.Луцьк, вул.Градний узвіз,4 куб м. ПВ- 52,8 об'єм конт.- 1,1 к-сть конт.- 1 періодичність вивезення - 1 раз на тиждень
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.11.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 2 до Договору 1836 від 19.01.2023.pdf
p7s
sign.p7s