• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Абонентське обслуговування, відповідно коду за ДК 021-2015: 79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги

Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.

1 280.28 UAH з ПДВ
Номер: bd0cbc3f16134f42a29d9c586f99a3a4
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-18-003670-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Номер договору: 16707/09-АО-Б
Дата підписання: 16.01.2023 08:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 1 280.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 213.38 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Абонентське обслуговування водопостачання з комерційним обліком холодної води
Код ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації
Абонентське обслуговування водовідведення
Код ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації