-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з централізованого водовідведення, відповідно коду за ДК 021-2015 код 90430000-0 — «Послуги з відведення стічних вод».
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з пунктом 11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
22 710.32
UAH з ПДВ
Номер:
59408d0bd255411d861d19cf73835a30
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-18-002625-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство "Харківводоканал"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03361715
-
Контактна особа:
Тарас Грущак +380577399792 ordgfrunz-xvk1@ukr.net
-
Адреса:
61013, Україна, Харківська область, Шевченко, 2
Класифікатор ДК 021:2015:
90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з пунктом 11 «Особливості здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору:
16706/09-Б-2
Дата підписання:
16.01.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
22 710.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 785.05 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Централізоване водовідведення
Кількість
3409 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
af9e52ceca1d4cd9925c8d12f346e613
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, приймаючи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю Додаткову угоду №1 про наступне:
Внести зміни до розділу ІІІ «Ціна договору» Договору, виклавши його в новій редакції : Ціна цього Договору становить 28921 грн. 96 коп. (Двадцять вісім тисяч дев’ятсот двадцять одна грн. 96 коп.), у тому числі ПДВ – 4820 грн. 33 коп. (Чотири тисячі вісімсот двадцять три грн. 33 коп.), у тому числі за джерелами фінансування:
Місцевий бюджет - 22230 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 3705 грн. 00 коп., у тому числі:
- КПКВ 0712113 «Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно – поліклінічними закладами (відділеннями) – 2467 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 411 грн. 17 коп.;
- КПКВ 0712080 «Амбулаторно – поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги» – 19763 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 3293 грн. 83 коп.;
- Власний бюджет (кошти орендарів) – 6691 грн. 96 коп., у тому числі ПДВ – 1115 грн. 33 коп.
Всі інші умови Договору № 16706/09-Б-2 від 16.01.2023 р.не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.11.2023 07:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
598021b1cf184814b6e4b9bdeb714789
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника п.п. 1 п.19, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, приймаючи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю Додаткову угоду № 2 про наступне:
Внести зміни до:
розділу І «Предмет договору» Договору, кількість послуг виклавши в новій редакції:
Кількість послуг: 2676,841 м3.;
розділу ІІІ «Ціна договору» Договору, виклавши його в новій редакції : Ціна цього Договору становить 22710 грн. 32 коп. (Двадцять дві тисячі сімсот десять грн. 32 коп.), у тому числі ПДВ – 3785 грн. 05 коп. (Три тисячі сімсот вісімдесят п’ять грн. 05 коп.), у тому числі за джерелами фінансування:
Місцевий бюджет - 21575 грн. 57 коп., у тому числі ПДВ – 3595 грн. 93 коп., у тому числі:
- КПКВ 0712113 «Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно – поліклінічними закладами (відділеннями) – 2467 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 411 грн. 17 коп.;
- КПКВ 0712080 «Амбулаторно – поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги» – 19108 грн. 57 коп., у тому числі ПДВ – 3184 грн. 76 коп.;
- Власний бюджет (кошти орендарів) – 1134 грн. 75 коп., у тому числі ПДВ – 189 грн. 12 коп.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
22.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано