-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з централізованого водопостачання, відповідно коду за ДК 021-2015 код 65110000-7 - «Розподіл води»
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
41 119.84
UAH з ПДВ
Номер:
f04819afdb6a469690d0a5b4518728c1
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-18-002236-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство "Харківводоканал"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03361715
-
Контактна особа:
Тарас Грущак +380577399792 ordgfrunz-xvk1@ukr.net
-
Адреса:
61013, Україна, Харківська область, Шевченко, 2
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору:
16705/09-Б-2
Дата підписання:
16.01.2023 08:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
41 119.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 853.31 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Централізоване водопостачання
Кількість
3070 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
11836a5b34a346a79d54de5194e0b617
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, приймаючи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю Додаткову угоду №1 про наступне:
Внести зміни до розділу ІІІ «Ціна договору» Договору, виклавши його в новій редакції : Ціна цього Договору становить 49218 грн. 24 коп. (Сорок дев’ять тисяч двісті вісімнадцять грн. 24 коп.), у тому числі ПДВ – 8203 грн. 04 коп. (Вісім тисяч двісті три грн. 04 коп.), у тому числі за джерелами фінансування:
Місцевий бюджет - 40535 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 6755 грн. 83 коп., у тому числі:
- КПКВ 0712113 «Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно – поліклінічними закладами (відділеннями) – 4797 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 799 грн. 50 коп.;
- КПКВ 0712080 «Амбулаторно – поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги» – 35738 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 5956 грн. 33 коп.;
- Власний бюджет (кошти орендарів) – 8683 грн. 24 коп., у тому числі ПДВ – 1447 грн. 21 коп.
Всі інші умови Договору №16705/09-Б-2 від 16.01.2023р. не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
16.11.2023 07:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
06b8e53eebea46efb122b00f14bcf5c0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника п.п. 1 п.19, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, приймаючи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю Додаткову угоду № 2 про наступне:
Внести зміни до:
розділу І «Предмет договору» Договору, кількість послуг виклавши в новій редакції:
Кількість послуг: 2564,86 м3.;
розділу ІІІ «Ціна договору» Договору, виклавши його в новій редакції : Ціна цього Договору становить 41119 грн. 84 коп. (Сорок одна тисяча сто дев’ятнадцять грн. 84 коп.), у тому числі ПДВ – 6853 грн. 31 коп. (Шість тисяч вісімсот п’ятдесят три грн. 31 коп.), у тому числі за джерелами фінансування:
Місцевий бюджет - 39404 грн. 63 коп., у тому числі ПДВ – 6567 грн. 44 коп., у тому числі:
- КПКВ 0712113 «Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно – поліклінічними закладами (відділеннями) – 4797 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 799 грн. 50 коп.;
- КПКВ 0712080 «Амбулаторно – поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги» – 34607 грн. 63 коп., у тому числі ПДВ – 5767 грн. 94 коп.;
- Власний бюджет (кошти орендарів) – 1715 грн. 21 коп., у тому числі ПДВ – 285 грн. 87 коп.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
22.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано