• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водопостачання, відповідно коду за ДК 021-2015 код 65110000-7 - «Розподіл води»

Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.

41 119.84 UAH з ПДВ
Номер: f04819afdb6a469690d0a5b4518728c1
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-18-002236-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Опис: Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору: 16705/09-Б-2
Дата підписання: 16.01.2023 08:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 41 119.84 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 853.31 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Централізоване водопостачання
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 3070 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 11836a5b34a346a79d54de5194e0b617
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, приймаючи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю Додаткову угоду №1 про наступне: Внести зміни до розділу ІІІ «Ціна договору» Договору, виклавши його в новій редакції : Ціна цього Договору становить 49218 грн. 24 коп. (Сорок дев’ять тисяч двісті вісімнадцять грн. 24 коп.), у тому числі ПДВ – 8203 грн. 04 коп. (Вісім тисяч двісті три грн. 04 коп.), у тому числі за джерелами фінансування: Місцевий бюджет - 40535 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 6755 грн. 83 коп., у тому числі: - КПКВ 0712113 «Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно – поліклінічними закладами (відділеннями) – 4797 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 799 грн. 50 коп.; - КПКВ 0712080 «Амбулаторно – поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги» – 35738 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 5956 грн. 33 коп.; - Власний бюджет (кошти орендарів) – 8683 грн. 24 коп., у тому числі ПДВ – 1447 грн. 21 коп. Всі інші умови Договору №16705/09-Б-2 від 16.01.2023р. не змінені цією додатковою угодою, залишаються чинними в тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.11.2023 07:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2023-11-20-0007.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 06b8e53eebea46efb122b00f14bcf5c0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника п.п. 1 п.19, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, приймаючи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю Додаткову угоду № 2 про наступне: Внести зміни до: розділу І «Предмет договору» Договору, кількість послуг виклавши в новій редакції: Кількість послуг: 2564,86 м3.; розділу ІІІ «Ціна договору» Договору, виклавши його в новій редакції : Ціна цього Договору становить 41119 грн. 84 коп. (Сорок одна тисяча сто дев’ятнадцять грн. 84 коп.), у тому числі ПДВ – 6853 грн. 31 коп. (Шість тисяч вісімсот п’ятдесят три грн. 31 коп.), у тому числі за джерелами фінансування: Місцевий бюджет - 39404 грн. 63 коп., у тому числі ПДВ – 6567 грн. 44 коп., у тому числі: - КПКВ 0712113 «Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно – поліклінічними закладами (відділеннями) – 4797 грн. 00 коп., у тому числі ПДВ – 799 грн. 50 коп.; - КПКВ 0712080 «Амбулаторно – поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги» – 34607 грн. 63 коп., у тому числі ПДВ – 5767 грн. 94 коп.; - Власний бюджет (кошти орендарів) – 1715 грн. 21 коп., у тому числі ПДВ – 285 грн. 87 коп.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2023-12-22-16705.pdf
p7s
sign.p7s