• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з прання та прасування білизни

10 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 9a2df458f2ff4f9986ad8f3570241b5f
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-18-000241-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №2
Постачальник: Приватне підприємство "МНМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 17.01.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 10 500.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 750.00 UAH)
Оплачено: 7 710.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 285.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прання та прасування білизни
Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість 12
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 54028, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 126 На карті

Внесені зміни

    Номер: 84beb2be116b4741a5ce492d1470deb5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.01.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Чек_2023-01-25_121311.pdf
    Номер: e2885e8c1f224d1caae994a34e2d5c60
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з наявністю підстави, яка передбачена підпунктом1 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90днів з дня його припинення або скасування»Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника..
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.01.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода _1 до дог_1 від 17_01_2023.pdf