• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Електронні комунікаційні послуги

85 308.89 UAH з ПДВ
Номер: c319745c6c4d4df58e7900405c17ada8
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-17-004789-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Постачальник: Приватне акціонерне товариство "Фарлеп-Інвест"
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Номер договору: 229236/23/7215
Дата підписання: 17.01.2023 00:00
Період дії договору: 17.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 85 308.89 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 218.15 UAH)
Оплачено: 85 308.89 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 218.15 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Абонентська плата за послуги ISDN PRI (на 71 телефонний номер)
Код ДК 021:2015: 64211100-9 Послуги міського телефонного зв’язку
Кількість 12 місяць
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 На карті
Абонентська плата за послуги телефонних ліній (на 21 номерні лінії)
Код ДК 021:2015: 64211100-9 Послуги міського телефонного зв’язку
Кількість 12 місяць
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 На карті
Послуги вихідних локальних мереж, міжміських та мобільних мереж
Код ДК 021:2015: 64211100-9 Послуги міського телефонного зв’язку
Кількість 12 місяць
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 0b34325e188d4e96aed812372786fece
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами), Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та викласти п. 4,5. розділу 4 Договору в наступній редакції: “4.5. Загальна ціна цього договору становить 85 308,89 гривень (вісімдесят п’ять тисяч триста вісім гривень 89 копійок), у тому числі ПДВ 14218,15 гривень .”
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.01.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод. угода № 1 до дог. 7215.pdf
p7s
sign.p7s