-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
719 989.40
UAH з ПДВ
Номер:
f64f1850092542ceaab1ef4f784cf406
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-16-002189-a-a1
Замовник:
Управління освіти адміністрації Салтівського району Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02146334
-
Контактна особа:
Назіна Ірина +380577251572 tend_osvita@ukr.net
-
Адреса:
61146, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНІВСЬКА, будинок 27-Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство "Комплекс з вивозу побутових відходів"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33290649
-
Контактна особа:
О.В.Артикуленко 380577253030
-
Адреса:
61140, Україна, Харківська область, м.Харків, пров. Золотий, 4
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
16-62
Дата підписання:
11.01.2023 10:14
Період дії договору:
11.01.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
719 989.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 119 998.23 UAH)
Оплачено:
719 989.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 119 998.23 UAH)
Опис:
Керуючись п.13 (п.п.2) та п.14 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 та Наказом Мінреінтеграції № 309 від 22.12.2022
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги зі збору та вивезення: побутових, харчових та твердих відходів (контейнерна схема)
Кількість
1564 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою Управління освіти та навчальних закладів Салтівського району міста Харкова
На карті
Послуги зі збору та вивезення: твердих великогабаритних відходів (без контейнерна схема)
Кількість
1982 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою Управління освіти та навчальних закладів Салтівського району міста Харкова
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
5ca494fa0daf4326b7dd219643be2b49
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись п.п.1.п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи п.30 Договору,за взаємною згодою сторін внести зміни до п.1.,18. Договору та викласти їх в наступній редакції:
«1. Виконавець зобов’язується за заявкою надавати послуги з поводження з твердими та великогабаритними відходами (вивезення, перевезення, захоронення) (далі - послуги), а споживач зобов’язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором на підставі рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22 квітня 2020 року №248 «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові» та відповідно до Правил благоустрою території м. Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16 листопада 2011 року № 504/11 зі змінами та доповненнями, розроблених з урахуванням Схеми санітарної очистки м. Харкова, затвердженої рішенням 18 сесії Харківської міської ради 24 скликання від 24 грудня 2003 року №284/03 зі змінами та доповненнями, які розміщені на офіційному веб-сайті виконавця за посиланням: https://musor.kharkov.ua/.
Найменування послуги: код за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), у кількості:
90513100-7- послуги зі збору та вивезення побутових, харчових та твердих відходів (контейнерна схема) (надалі ПХТВ) – 3657м3
90513100-7- послуги зі збору та вивезення твердих великогабаритних відходів (без контейнерна схема) (надалі ТВВ) – 1132 м3.
18. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.
Ціна цього Договору становить 768 262,07 грн (Сімсот шістдесят вісім тисяч двісті шістдесят дві грн. 07 коп.), у тому числі: ПДВ – 128 043,68 грн.»
2. Специфікація у оновленій редакції додається (Додаток 1).
3. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.09.2023 12:18
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
9c02ebf4edd04fa591c6d17bcbefaf58
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись п.п.1.п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи п.30 Договору,за взаємною згодою сторін внести зміни до п.1.,18. Договору та викласти їх в наступній редакції:
«1. Виконавець зобов’язується за заявкою надавати послуги з поводження з твердими та великогабаритними відходами (вивезення, перевезення, захоронення) (далі - послуги), а споживач зобов’язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором на підставі рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22 квітня 2020 року №248 «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові» та відповідно до Правил благоустрою території м. Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16 листопада 2011 року № 504/11 зі змінами та доповненнями, розроблених з урахуванням Схеми санітарної очистки м. Харкова, затвердженої рішенням 18 сесії Харківської міської ради 24 скликання від 24 грудня 2003 року №284/03 зі змінами та доповненнями, які розміщені на офіційному веб-сайті виконавця за посиланням: https://musor.kharkov.ua/.
Найменування послуги: код за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), у кількості:
90513100-7- послуги зі збору та вивезення побутових, харчових та твердих відходів (контейнерна схема) (надалі ПХТВ) – 1760 м3
90513100-7- послуги зі збору та вивезення твердих великогабаритних відходів (без контейнерна схема) (надалі ТВВ) – 2069 м3.
18. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.
Ціна цього Договору становить 768 045,48 грн (Сімсот шістдесят вісім тисяч сорок п’ять грн. 48 коп.), у тому числі: ПДВ – 128 007,58 грн.»
2. Специфікація у оновленій редакції додається (Додаток 1).
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
10.11.2023 13:09
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
617d75d21f9a4f8b87e2b38f182a21f5
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись п.п.1.п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи п.30 Договору,за взаємною згодою сторін внести зміни до п.1.,18. Договору та викласти їх в наступній редакції:
«1. Виконавець зобов’язується за заявкою надавати послуги з поводження з твердими та великогабаритними відходами (вивезення, перевезення, захоронення) (далі - послуги), а споживач зобов’язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором на підставі рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22 квітня 2020 року №248 «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові» та відповідно до Правил благоустрою території м. Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16 листопада 2011 року № 504/11 зі змінами та доповненнями, розроблених з урахуванням Схеми санітарної очистки м. Харкова, затвердженої рішенням 18 сесії Харківської міської ради 24 скликання від 24 грудня 2003 року №284/03 зі змінами та доповненнями, які розміщені на офіційному веб-сайті виконавця за посиланням: https://musor.kharkov.ua/.
Найменування послуги: код за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), у кількості:
90513100-7- послуги зі збору та вивезення побутових, харчових та твердих відходів (контейнерна схема) (надалі ПХТВ) – 1389 м3
90513100-7- послуги зі збору та вивезення твердих великогабаритних відходів (без контейнерна схема) (надалі ТВВ) – 2069 м3.
18. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.
Ціна цього Договору становить 720 115,99 грн (Сімсот двадцять тисяч сто п’ятнадцять грн. 99 коп.), у тому числі: ПДВ – 120 019,33 грн.»
2. Специфікація у оновленій редакції додається (Додаток 1).
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
15.11.2023 14:02
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
67f3b26eb2894209955fa16e59121855
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись п.п.1.п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи п.30 Договору,за взаємною згодою сторін внести зміни до п.1.,18. Договору та викласти їх в наступній редакції:
«1. Виконавець зобов’язується за заявкою надавати послуги з поводження з твердими та великогабаритними відходами (вивезення, перевезення, захоронення) (далі - послуги), а споживач зобов’язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором на підставі рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22 квітня 2020 року №248 «Про визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів у місті Харкові» та відповідно до Правил благоустрою території м. Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16 листопада 2011 року № 504/11 зі змінами та доповненнями, розроблених з урахуванням Схеми санітарної очистки м. Харкова, затвердженої рішенням 18 сесії Харківської міської ради 24 скликання від 24 грудня 2003 року №284/03 зі змінами та доповненнями, які розміщені на офіційному веб-сайті виконавця за посиланням: https://musor.kharkov.ua/.
Найменування послуги: код за ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), у кількості:
90513100-7- послуги зі збору та вивезення побутових, харчових та твердих відходів (контейнерна схема) (надалі ПХТВ) – 1564 м3
90513100-7- послуги зі збору та вивезення твердих великогабаритних відходів (без контейнерна схема) (надалі ТВВ) – 1982 м3.
18. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж до 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.
Ціна цього Договору становить 719 989,40 грн (Сімсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 40 коп.), у тому числі: ПДВ – 119 998.23 грн.»
2. Специфікація у оновленій редакції додається (Додаток 1).
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
05.12.2023 10:12
Статус:
Опубліковано