• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги заправки картриджів

Внести зміни до договору: 1. Пункт 2.2 викласти в наступній редакції: Орієнтовна сума договору складала 27 475,00 грн., в т.ч.ПДВ-4 579,16 грн. Знята сума договору: 5 380,00 грн, в т. ч. ПДВ-896,67 грн. Загальна сума договору складає: 22 095,00 грн., в т. ч. ПДВ-3 682,50 грн.

22 095.00 UAH з ПДВ
Номер: 2d0e5580cde04aca99a4550db12b0e3b
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-12-005156-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня №6 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської Міської Державної Адміністрації)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
Класифікатор ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Заправка картриджів: 22 095.00000 UAH з ПДВ
Опис: Внести зміни до договору: 1. Пункт 2.2 викласти в наступній редакції: Орієнтовна сума договору складала 27 475,00 грн., в т.ч.ПДВ-4 579,16 грн. Знята сума договору: 5 380,00 грн, в т. ч. ПДВ-896,67 грн. Загальна сума договору складає: 22 095,00 грн., в т. ч. ПДВ-3 682,50 грн.
Номер договору: 112
Дата підписання: 12.01.2023 13:18
Період дії договору: 12.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 22 095.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 682.50 UAH)
Оплачено: 22 095.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 682.50 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів
Код ДК 021:2015: 50323100-6 Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв
Кількість 1 послуга
Період постачання 12.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 01024, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6f9ea6d181b54b1d92419353c96865cc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до договору: 1. Пункт 2.2 викласти в наступній редакції: Орієнтовна сума договору складала 27 475,00 грн., в т.ч.ПДВ-4 579,16 грн. Знята сума договору: 5 380,00 грн, в т. ч. ПДВ-896,67 грн. Загальна сума договору складає: 22 095,00 грн., в т. ч. ПДВ-3 682,50 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2023 14:56
    Статус:
    Опубліковано