-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги заправки картриджів
Внести зміни до договору: 1. Пункт 2.2 викласти в наступній редакції: Орієнтовна сума договору складала 27 475,00 грн., в т.ч.ПДВ-4 579,16 грн. Знята сума договору: 5 380,00 грн, в т. ч. ПДВ-896,67 грн. Загальна сума договору складає: 22 095,00 грн., в т. ч. ПДВ-3 682,50 грн.
22 095.00
UAH з ПДВ
Номер:
2d0e5580cde04aca99a4550db12b0e3b
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-12-005156-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня №6 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської Міської Державної Адміністрації)
×
-
Код ЄДРПОУ:
26387019
-
Контактна особа:
Інна Мустафаєва +380442343056 tender-dkl6@ukr.net
-
Адреса:
01004, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37634298
-
Контактна особа:
+380444849000
-
Адреса:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ШОТА РУСТАВЕЛІ будинок 15-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Заправка картриджів: 22 095.00000 UAH з ПДВ
Опис:
Внести зміни до договору:
1. Пункт 2.2 викласти в наступній редакції: Орієнтовна сума договору складала 27 475,00 грн., в т.ч.ПДВ-4 579,16 грн.
Знята сума договору: 5 380,00 грн, в т. ч. ПДВ-896,67 грн.
Загальна сума договору складає: 22 095,00 грн., в т. ч. ПДВ-3 682,50 грн.
Номер договору:
112
Дата підписання:
12.01.2023 13:18
Період дії договору:
12.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
22 095.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 682.50 UAH)
Оплачено:
22 095.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 682.50 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка картриджів
Кількість
1 послуга
Період постачання
12.01.2023 - 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
6f9ea6d181b54b1d92419353c96865cc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внести зміни до договору:
1. Пункт 2.2 викласти в наступній редакції: Орієнтовна сума договору складала 27 475,00 грн., в т.ч.ПДВ-4 579,16 грн.
Знята сума договору: 5 380,00 грн, в т. ч. ПДВ-896,67 грн.
Загальна сума договору складає: 22 095,00 грн., в т. ч. ПДВ-3 682,50 грн.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2023 14:56
Статус:
Опубліковано