-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги по спостереженню за системою протипожежної автоматики пультом централізованого спостереження та технічне обслуговування системи ППА в гарантійній і післягарантійний періоди її експлуатації, згідно ДК 021:2015 - 79710000-4 "Охоронні послуги"
Закупівля здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару
3 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
cb1e1745da4c4dea878543ab61ebfb8f
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-12-004123-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АЛЬФОРГ
×
-
Код ЄДРПОУ:
33675634
-
Контактна особа:
Доценко В.В. +380981872797 dogovor@p-sec.ua
-
Адреса:
61002, Україна, Харківська область, Харків
Класифікатор ДК 021:2015:
79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Спостереження за системою протипожежної автоматики пультом централізованого спостереження та технічне обслуговування системи ППА в гарантійній і післягарантійний періоди її експлуатації: 300.00000 UAH з ПДВ
Опис:
Закупівля здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару
Номер договору:
50942/F/И
Дата підписання:
12.01.2023 08:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
3 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 600.00 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Спостереження за системою протипожежної автоматики пультом централізованого спостереження та технічне обслуговування системи ППА в гарантійній і післягарантійний періоди її експлуатації
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації