• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення,захоронення)

836 389.44 UAH з ПДВ
Номер: 2fe62dd132f2451eb6f9728eaeb145e4
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-12-001915-a-a1
Замовник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Екоспецтранс"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 1583/33
Дата підписання: 11.01.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 836 389.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 19 924.24 UAH)
Оплачено: 836 389.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 139 398.24 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами (перевезення,захоронення)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 4457.7
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 70c62c15b6b1466f872b48b5957ec640
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: згідно п. 3.1. Договору дійшли згоди змінити та викласти в наступній редакції п. 3.1. Договору, а саме: «3.1. Розрахунковий періодом є: період з 01 по 15 січня,надалі періоди з 16 числа попереднього місяця до 15числа поточного місяця, та період з 16 по 31 грудня. Платежі вносяться після 20 числа наступного місяця згідно акту виконаних робіт, а в грудні - до кінця поточного року. Сторони дійшли спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного фінансування.» Всі інші умови Договору залишаються незмінними і підлягають виконанню.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.01.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Договір _1 до Договору _1583-33.PDF
    Номер: c65e957349d845308e0fecf2ee7544ce
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити суму договору на 169 267,68 грн. словами ( Сто шістдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят сім гривень 68 коп.) ут.ч. ПДВ – 28 211,28 грн. 2. Змінити п.2.2. Договору та викласти його у наступній редакції: « 2.2. Загальний обсяг поводження з ТПВ ( перевезення , захоронення) становить – 3 707,4 кубічних метрів » 3. Змінити п.2.8. Договору та викласти його у наступній редакції: « 2.8. Загальна сума за календарний рік складає 836 389,44 грн. словами ( Вісімсот тридцять шість тисяч триста вісімдесят дев’ять гривень 44 коп.)» у т. ч ПДВ – 19 924,24 грн.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2 від 21.12.2023 року.pdf