• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поводження з твердими відходами (вивезення, перевезення, захоронення)

Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.

9 883.06 UAH з ПДВ
Номер: 12a302f7c65e435c961ff9abee64880e
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-11-004947-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з поводження з твердими відходами (вивезення, перевезення, захоронення): 129.19000 UAH з ПДВ
Опис: Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору: 2262
Дата підписання: 11.01.2023 09:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 9 883.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 647.17 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з твердими відходами (вивезення, перевезення, захоронення)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 76.5 метри кубічні
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: c06c3a7185fa4fcdb12c4e754b7596ba
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, , приймайчи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю Додаткову угоду №1 про наступне: Внести зміни до розділу ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ та викласти його в новій редакції, а саме: Сума договору складає: 11627 грн. 10 коп. (одинадцять тисяч шістсот двадцять сім грн. 10 коп.) у тому числі ПДВ – 1 937 грн. 85 коп. Кошти місцевого бюджету – 8585 грн. 00 коп. (вісім тисяч пятьсот вісімдеся п»ять грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ – 1430 грн. 83 коп. КПКВ 0712113 "Первинна медична допомога населенню, що надається амбулатурно-поліклінічними закладами (відділеннями)" – 3 124 грн. 00 коп. (три тис. сто двадцять чотири грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ – 520 грн. 67 коп. КПКВ 0712080 "Амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги" – 5461 грн. 00 коп. (дві тис. вісімсот три грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ – 910 грн. 16 коп. Власний бюджет (кошти орендарів) – 3042 грн. 10 коп. ( три тисячі сорок дві грн. 10 коп.) в тому числі ПДВ – 507 грн. 02 коп. Усі інші умови Договору від 11.01 2023 року № 2262 залишаються незмінними.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.11.2023 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2023-11-20-0005.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9647a08a23c64f378f9c529d6c760569
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, з урахуванням п.п. 1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, приймайчи до уваги план використання бюджетних коштів на 2023 рік, уклали цю Додаткову угоду №2 про наступне: Внести зміни до розділу ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ та викласти його в новій редакції, а саме: 15. Загальне накопичення твердих відходів на об’єктах споживача складає: Адміністрат. район міста Адреса та об’єкт споживача Обсяг ТВ за рік, м3 Обсяг ТВ за місяць, м3 Немишлянський вул. Рибалка, буд. 12 76,5 6,375 18. Сума договору складає: 9883 грн. 06 коп. (дев»ять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 06 коп.) у тому числі ПДВ – 1647 грн. 17 коп. Кошти місцевого бюджету – 8109 грн. 99 коп. (вісім тисяч сто дев»ять грн. 99 коп.) у тому числі ПДВ – 1351 грн. 66 коп. КПКВ 0712113 "Первинна медична допомога населенню, що надається амбулатурно-поліклінічними закладами (відділеннями)" – 3 124 грн. 00 коп. (три тис. сто двадцять чотири грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ – 520 грн. 67 коп. КПКВ 0712080 "Амбулаторно-поліклінічна допомога населенню, крім первинної медичної допомоги" – 4985 грн. 99 коп. (чотири тисячі дев»ятсот вісімдесят п»ять грн. 99 коп.) в тому числі ПДВ – 830 грн. 99 коп. Власний бюджет (кошти орендарів) – 1773 грн. 07 коп. ( одна тисяча сімсот сімдесят три грн. 07 коп.) в тому числі ПДВ – 295 грн. 51 коп.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 12.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2023.12.12 ду 2 до 2262 від 11.01.2023.pdf
p7s
sign.p7s