-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поводження з твердими відходами (вивезення, перевезення, захоронення)
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
11 627.10
UAH з ПДВ
Номер:
0174a061759247e7a44d4c41245c5ad7
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-11-004505-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33290649
-
Контактна особа:
Артикуленко О.В. +380577252153 dogovor@kvbo.kharkov.ua
-
Адреса:
61140, Україна, Харківська область, Харків
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з поводження з твердими відходами (вивезення, перевезення, захоронення): 129.19000 UAH з ПДВ
Опис:
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору:
2262
Дата підписання:
11.01.2023 08:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
11 627.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 937.85 UAH)
Оплачено:
11 627.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 937.85 UAH)
Причини розірвання договору:
Технічна помилка при публікації плану закупівлі
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з твердими відходами (вивезення, перевезення, захоронення)
Кількість
90 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації