-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги про відшкодування витрат на забезпечення цілодобового чергування лікарів-консультантів
3 665.74
UAH з ПДВ
Номер:
e98383c81d5244e8be4a4fe72d54e158
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-11-002367-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Олевська центральна лікарня" Олевської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991872
-
Контактна особа:
Єпифанович Ганна Володимирівна 380413521256 cloleprozorro@gmail.com
-
Адреса:
11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, провул. Промисловий, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02774119
-
Контактна особа:
Довгополий Юрій Дмитрович +380996667962 vidsutni@email.com http://zhodkl.zt.gov.ua/
-
Адреса:
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Класифікатор ДК 021:2015:
85120000-6 Лікарська практика та супутні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
7
Дата підписання:
10.01.2023 00:00
Період дії договору:
02.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
3 665.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 610.96 UAH)
Оплачено:
3 665.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 610.96 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги про відшкодування витрат на забезпечення цілодобового чергування лікарів-консультантів
Кількість
1 послуга
Період постачання
02.01.2023 - 31.12.2023
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
72b21915a3314677a46d26d21c38d22a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
за взаємною згодою Сторін уклали цю Додаткову угоду про наступне: Зменшити загальну суму договору на 334,26 грн, у тому числі ПДВ 55,71 грн., та викласти п.2.5. розділу 2. Порядок розрахунків у наступній редакції: «2.5. Загальна вартість Договору становить 3665,74 грн в т.ч. ПДВ – 610,96 грн.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.05.2023 09:00
Статус:
Опубліковано