• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги про відшкодування витрат на забезпечення цілодобового чергування лікарів-консультантів

3 665.74 UAH з ПДВ
Номер: e98383c81d5244e8be4a4fe72d54e158
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-11-002367-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Олевська центральна лікарня" Олевської міської ради
Постачальник: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Класифікатор ДК 021:2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 7
Дата підписання: 10.01.2023 00:00
Період дії договору: 02.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 3 665.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 610.96 UAH)
Оплачено: 3 665.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 610.96 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги про відшкодування витрат на забезпечення цілодобового чергування лікарів-консультантів
Код ДК 021:2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 02.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, провул. Промисловий, буд. 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 72b21915a3314677a46d26d21c38d22a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: за взаємною згодою Сторін уклали цю Додаткову угоду про наступне: Зменшити загальну суму договору на 334,26 грн, у тому числі ПДВ 55,71 грн., та викласти п.2.5. розділу 2. Порядок розрахунків у наступній редакції: «2.5. Загальна вартість Договору становить 3665,74 грн в т.ч. ПДВ – 610,96 грн.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.05.2023 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s