• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Централізоване водопостачання

435 450.27 UAH з ПДВ
Номер: dd75072d8ec94da9b5ad1b346be1e340
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-11-000231-a-c1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 22
Дата підписання: 09.01.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 435 450.27 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 72 575.04 UAH)
Оплачено: 435 450.27 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 72 575.04 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Централізоване водопостачання
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 23842
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 12430, Україна, Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4d15066deb904f5dbcfa2708b8a3fb49
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились пункт 1.4. Договору викласти в такій редакції: «1.4. Загальна орієнтовна ціна договору становить 862 711,96 грн. (Вісімсот шістдесят дві тисячі сімсот одинадцять гривень 96 копійок), в т.ч. ПДВ 143 785,33 грн. Сума для реєстрації в органах казначейства становить 771 411,96 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 91 300,00 грн. сума договору на січень 2023 року становить – 42 340,60 грн. (Сорок дві тисячі триста сорок гривень 60 копійок). Сума для реєстрації в органах казначейства становить 32 340,60 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 10 000,00 грн.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.01.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова_угода_1_22.pdf
    Номер: 66a760266f5d47cba9312f25ce2469df
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились пункт 1.4. Договору викласти в такій редакції: «1.4. Загальна орієнтовна ціна договору становить 862 711,96 грн. (Вісімсот шістдесят дві тисячі сімсот одинадцять гривень 96 копійок), в т.ч. ПДВ 143 785,33 грн. Сума для реєстрації в органах казначейства становить – 32 340,60 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить – 830 371,36 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.01.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова_угода_1_22.pdf
    Номер: e9d760db58834499a6f8bfaff2a1dac5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились пункт 1.4. Договору викласти в новій редакції: «1.4. Загальна орієнтовна ціна договору становить 862 711,96 грн. (Вісімсот шістдесят дві тисячі сімсот одинадцять гривень 96 копійок), в т.ч. ПДВ 143 785,33 грн. Сума для реєстрації в органах казначейства становить – 604 090,60 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить – 258 621,36грн.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 21.02.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова_угода_2_22.pdf
    Номер: fc0cfe24488e410b8bdf325ef6c791ed
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі розподілу води (централізованого водопостачання), в зв'язку із чим пункт 1.3. Договору викласти в такій редакції: «1.3. Загальний об'єм водопостачання становить 23842 куб. м/рік, в т.ч. лікарня - 21166 куб. м/рік; гуртожиток – 2676 куб. м/рік.» 2. Сторони домовились зменшити суму договору зареєстровану в органах казначейства на 217 514,79 грн. (Двісті сімнадцять тисяч п'ятсот чотирнадцять гривень 79 копійок), в установах банку на 209 746,90 грн. (Двісті дев’ять тисяч сімсот сорок шість гривень 90 копійок), в зв’язку із чим пункт 1.4. Договору викласти в такій редакції: «1.4. Загальна орієнтована ціна договору становить 435 450,27 грн. (Чотириста тридцять п’ять тисяч чотириста п’ятдесят гривень 27 копійок), в т.ч. ПДВ — 72575,05 грн. Сума для реєстрації бюджетних зобов'язань в органах казначейства становить 386 575,81 грн. Сума для реєстрації в установах банку становить 48874,46 грн.»
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова_угода_3_22.pdf