• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

2 266.00 UAH без ПДВ
Номер: eea68c672aac461f84c8bf0effa16551
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-10-001458-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Постачальник: ПАВЛЮК ЛАРИСА МИХАЙЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 10.01.2023 10:40
Період дії договору: 10.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 2 266.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Подорожній лист
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 штуки
Період постачання 10.01.2023 - 13.01.2023
Місце постачання 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 22 На карті
Швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 90 штуки
Період постачання 10.01.2023 - 13.01.2023
Місце постачання 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 22 На карті
Сегрегатор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання 10.01.2023 - 13.01.2023
Місце постачання 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський р-н, смт. Кринички, вул. Героїв Чорнобиля, 22 На карті