-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з прибирання місць загального користування ( навколо контейнерних майданчиків) м . Світловодськ
Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. З урахуванням фактичного обсягу видатків, бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, що затверджені тимчасовим кошторисом видатків Замовника на 1 квартал 2023 року, та складають 201000,00 грн. у т. ч. ПДВ 33500,00 грн.. .
201 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
852ec28378004797800f6bdb0bca43ac
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-09-004383-a-b1
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26240718
-
Контактна особа:
Баглай Валерій Петрович 380523672570 uzhkkh@ukr.net
-
Адреса:
27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Героїв України,4
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
СМКП "Комбінат комунальних послуг"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31591191
-
Контактна особа:
Ярош Костянтин Олегович +38052362185 svkkp@ukr.net
-
Адреса:
27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вул. Героїв Чорнобиля, 31
Класифікатор ДК 021:2015:
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Опис:
Замовник здійснює платежі за фактично виконані роботи на підставі акту прийому виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін та довідки про вартість виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками обох сторін на протязі 30 календарних днів, з дати підписання акту, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. З урахуванням фактичного обсягу видатків, бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, що затверджені тимчасовим кошторисом видатків Замовника на 1 квартал 2023 року, та складають 201000,00 грн. у т. ч. ПДВ 33500,00 грн.. .
Номер договору:
№ 4/23
Дата підписання:
06.01.2023 00:00
Період дії договору:
06.01.2023 00:00 - 31.03.2023 00:00
Сума договору:
201 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 500.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання місць загального користування ( навколо контейнерних майданчиків) м . Світловодськ
Кількість
1 послуга
Період постачання
06.01.2023 - 31.03.2023