-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків підвального приміщення та дверного блоку Актового залу у будівлі КНП "МП№3" ХМР
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
53 852.00
UAH без ПДВ
Номер:
36a8b00e2dc341c89a507ce9375e0d08
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-09-002894-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа - підприємець Дрозд Ігор Іванович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2352101137
-
Контактна особа:
Дрозд Ігор Іванович +380509112684 drozdii64@gmail.com
-
Адреса:
61108, Україна, Харківська область, Харків
Класифікатор ДК 021:2015:
45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
Номер договору:
01
Дата підписання:
09.01.2023 08:00
Період дії договору:
09.01.2023 00:00 - 19.02.2023 00:00
Сума договору:
53 852.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків підвального приміщення та дверного блоку Актового залу
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 19.02.2023
Місце постачання
Відповідно до документації