• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків підвального приміщення та дверного блоку Актового залу у будівлі КНП "МП№3" ХМР

Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178

53 852.00 UAH без ПДВ
Номер: 36a8b00e2dc341c89a507ce9375e0d08
Ідентифікатор договору: UA-2023-01-09-002894-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: Фізична особа - підприємець Дрозд Ігор Іванович
Класифікатор ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178
Номер договору: 01
Дата підписання: 09.01.2023 08:00
Період дії договору: 09.01.2023 00:00 - 19.02.2023 00:00
Сума договору: 53 852.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту по заміні віконних блоків підвального приміщення та дверного блоку Актового залу
Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 19.02.2023
Місце постачання Відповідно до документації