-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги за кодом ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів ( Послуги з веб-хостингу)
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п. 11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
4 200.00
UAH без ПДВ
Номер:
8b6ec65f5578423bbe2e62a6e04ad89b
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-05-002573-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
25180090
-
Контактна особа:
Іжак Альона Євгенівна 380958842545 alena_izhak@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Нагорний Олександр Володимирович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2970317173
-
Контактна особа:
Нагорний О.В. +380504010471 samoletik@ukr.net
-
Адреса:
63430, Україна, Харківська область, с.Артюхівка
Класифікатор ДК 021:2015:
72410000-7 Послуги провайдерівАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Розміщення інформації (веб-проектів, сайтів) Замовника на серверах;
Надання консультаційних послуг, необхідних для надання належного рівня обслуговування.: 350.00000 UAH без ПДВ
Опис:
Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п. 11 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Номер договору:
ХСТ-91/01/23
Дата підписання:
02.01.2023 08:00
Період дії договору:
02.01.2023 00:00 - 28.02.2023 00:00
Сума договору:
4 200.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
700.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
У зв’язку із настанням форс-мажорних обставин, передбачених пп. 6.1, 6.2 Договору та неможливістю Виконавця виконувати свої зобов’язання по Договору про надання послуг № ХСТ-91/01/23 від «02» січня 2023 р., вважати його розірваним з «01» березня 2023 р. (згідно ст. 651 п. 3. ЦК України)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розміщення інформації (веб-проектів, сайтів) Замовника на серверах;
Надання консультаційних послуг, необхідних для надання належного рівня обслуговування.
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації