• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)

889 598.29 UAH з ПДВ
Номер: 5032119711764bce93aae9c6a37bf8d0
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-29-010105-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор Сервіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтівАналіз за цим CPV
Номер договору: 542
Дата підписання: 29.12.2022 10:00
Період дії договору: 01.01.2023 00:00 - 15.01.2023 00:00
Сума договору: 889 598.29 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 148 266.38 UAH)
Оплачено: 889 598.29 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 148 266.38 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дніпровського району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)
Код ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.01.2023 - 15.01.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: beede34380c84b3bb925ef4afc9b325c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п. 10.1 Договору дійшли згоди про таке: 1. Розділ 3 Договору "3. ЦІНА ДОГОВОРУ" викласти у наступній редакції: "Ціна цього Договору встановлюється в нац. валюті та становить 889 598,29 грн (вісімсот вісімдесят дев'ять тисяч п'ятсот дев'яносто вісім гривень 29 копійок)......." (Зміна ціни Договору про закупівлю у бік зменшення у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі). 2. Розділ 5 Договору "5. НАДАННЯ ПОСЛУГ" викласти у наступній редакції: "5.1. Строк надання послуг: з 01 січня 2023 року до 15 січня 2023 року включно......" 3. Пункт 10.1. Розділу 10 Договору "10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" викласти у наступній редакції: "Цей Договір набирає чинності з 01 січня 2023 року і діє до 15 січня 2023 року включно, але у будь -якому випадку - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором."
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 13.01.2023 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a6cda034cca946448a732c5c99022baa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна строку надання послуг згідно Додаткової угоди №1 від 13.01.2023 до Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.01.2023 14:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s