• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: "Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Незалежності (поточного ремонту тротуару) в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області"

17 342.75 UAH без ПДВ
Номер: e9857069c86a4e8b9a7bc8079b4528b3
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-29-002163-a-b1
Замовник: Новояричівська селищна рада Львівського району Львівської області
Постачальник: Фізична особа-підприємець Сушко Лариса Костянтинівна
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 29/12-2
Дата підписання: 29.12.2022 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 17 342.75 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд за виконанням робіт по об'єкту: "Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вул. Незалежності (поточного ремонту тротуару) в смт. Новий Яричів Львівського району Львівської області"
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 714c87a573c4446e9555baa9412ca7fd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2022 10:38
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Xerox_Scan_005.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 4e032801a7aa4865ac0660e33ebcd9c8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 24.03.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Xerox_Scan_009.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 6c15dac6228041ce9b1c58e206630f3b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 01.08.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Xerox_Scan_049.pdf
p7s
sign.p7s