• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

"Капітальний ремонт харчоблоку ДНЗ "Меденицький професійний ліцей" в смт.Меденичі Львівської області "ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація),надалі-Роботи

1 963 856.00 UAH без ПДВ
Номер: 07a4d9d294194934821ef8b831306f43
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-28-005247-a-c1
Замовник: Державний навчальний заклад "Меденицький професійний ліцей"
Постачальник: ПП "ОСКОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: "Капітальний ремонт харчоблоку ДНЗ "Меденицький професійний ліцей" в смт.Меденичі Львівської області "ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація),надалі-Роботи: 1 963 856.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 3-05/4
Дата підписання: 22.07.2022 00:00
Період дії договору: 22.07.2022 00:00 - 23.08.2022 00:00
Сума договору: 1 963 856.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Капітальний ремонт харчоблоку ДНЗ "Меденицький професійний ліцей" в смт.Меденичі Львівської області "ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація),надалі-Роботи
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання 22.07.2022 - 23.08.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: eeba710f45724097bcc88d7c6730558b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна банківських реквізитів Замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.09.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 Харч.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: e650c25d901b476290a4b91252ba288e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв'язку із збільшенням обсягу робіт на підставі коригування договірної ціни
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова 2 харчоблок.pdf
p7s
sign.p7s