• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)

Враховуючи закупівлю - Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт) (UA-2021-11-22-005289-b), де переможцем визначено ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» з сумою 153 400 000,00 грн. з ПДВ, закупівлю на виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт) здійснити шляхом укладання прямого договору з ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» відповідно до вимог Закону та ч. 8, п. 13 розділу «Загальні положення» постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, а саме - у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.

14 415 465.08 UAH з ПДВ
Номер: 84f94fb43c34493cb0fe5c3b26d1a79c
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-22-014782-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Враховуючи закупівлю - Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт) (UA-2021-11-22-005289-b), де переможцем визначено ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» з сумою 153 400 000,00 грн. з ПДВ, закупівлю на виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт) здійснити шляхом укладання прямого договору з ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» відповідно до вимог Закону та ч. 8, п. 13 розділу «Загальні положення» постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, а саме - у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Номер договору: 172/22-20
Дата підписання: 22.12.2022 12:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 14 415 465.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 402 577.51 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання додаткових будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 Роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 6f503fff53954f9e83f0709a2c6c859e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із уточненням обсягів робіт
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до дог 172-22-20.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d628269314a84b1eb9625f93aee41b6f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із необхідністю виконати фінансові зобов’язання в повному обсязі
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 18:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 до дог 172-22-20.pdf
p7s
sign.p7s