• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канц.товари

20 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 1567f40684174ebc96cf6529a6ee3307
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-22-000319-a-b1
Замовник: КЗ Центр надання соціальних послуг Богодухівської міської ради Харківської області
Постачальник: ФОП Мельник А.А.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: журнал обліку роботи соц.робітника: 200.00000 UAH без ПДВ
Бумага для письма ф А4: 220.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 84
Дата підписання: 21.12.2022 00:00
Період дії договору: 21.12.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 20 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
журнал обліку роботи соц.робітника
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 45 Кіловат-година
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, пл.Героїв Чорнобиля 2 На карті
Бумага для письма ф А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачок
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, пл.Героїв Чорнобиля 2 На карті