-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Хліб
72 037.04
UAH з ПДВ
Номер:
3028e09e602942b19ad0692cafb0c29b
Ідентифікатор договору:
UA-2022-12-07-006468-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39183149
-
Контактна особа:
Ольга Корольчук +380987455601 korol4uk1985@ukr.net http://vcc.vmr.gov.ua
-
Адреса:
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Наш Хліб Вінниця"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43594489
-
Контактна особа:
Орлівська Марина 380432612973 nashhlibvin@ukr.net
-
Адреса:
21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Данила Нечая, будинок 7
Класифікатор ДК 021:2015:
15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Номер договору:
1
Дата підписання:
02.01.2023 12:11
Період дії договору:
02.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
72 037.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 006.17 UAH)
Оплачено:
72 037.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 006.17 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Хліб чорний (0,8 кг.)
Кількість
3772 кілограм
Період постачання
01.01.2023 - 31.12.2023
Хліб білий (0,7 кг.)
Кількість
3128.1 кілограм
Період постачання
01.01.2023 - 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
40438cf3899b48099bd79d4d04660dc3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», пп.1 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування» (далі – Особливості), та абз.1, п. 10.3. Розділу Х Договору, у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замов, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 8 350,96 грн. (двісім тисяч триста п’ятдесят гривень 96 копійок), та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції:
«3.1. Загальна сума цього Договору становить: 72 037,04 грн. (сімдесят дві тисячі тридцять сім гривень 04 копійки), в т. ч. ПДВ – 12006,17 грн. (дванадцять тисяч шість гривень 17 копійок)».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 11:40
Статус:
Опубліковано