• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Хліб

72 037.04 UAH з ПДВ
Номер: 3028e09e602942b19ad0692cafb0c29b
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-07-006468-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
Постачальник: ТОВ "Наш Хліб Вінниця"
Класифікатор ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 02.01.2023 12:11
Період дії договору: 02.01.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 72 037.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 006.17 UAH)
Оплачено: 72 037.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 006.17 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Хліб чорний (0,8 кг.)
Код ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб
Кількість 3772 кілограм
Період постачання 01.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96 На карті
Хліб білий (0,7 кг.)
Код ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб
Кількість 3128.1 кілограм
Період постачання 01.01.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96 На карті

Внесені зміни

    Номер: 40438cf3899b48099bd79d4d04660dc3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», пп.1 п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування» (далі – Особливості), та абз.1, п. 10.3. Розділу Х Договору, у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замов, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 8 350,96 грн. (двісім тисяч триста п’ятдесят гривень 96 копійок), та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Загальна сума цього Договору становить: 72 037,04 грн. (сімдесят дві тисячі тридцять сім гривень 04 копійки), в т. ч. ПДВ – 12006,17 грн. (дванадцять тисяч шість гривень 17 копійок)».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 11:40
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода 1 до дог 1.pdf
p7s
sign.p7s