-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Акт оцінки потреб сім'ї (А3 ф. 2 ст. 2 арк.), Висновок оцінки потреб (А3 ф. 2 ст. 1 арк.), картка нарахування зар. плати (А4 ф. 2 ст. картон)
1 900.00
UAH без ПДВ
Номер:
681c9c12c18c42cca1942cc750e9e072
Ідентифікатор договору:
UA-2022-12-20-000496-a-c1
Замовник:
Комунальна установа "Лановецький територіальний центр надання соціальних послуг" Кременецького району Тернопільської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
21166035
-
Контактна особа:
Черній Марія Богданівна 380354921856,380978712025 lantercentre@ukr.net
-
Адреса:
47402, Україна, Тернопільська область, Ланівці, вулиця Набережна,будинок, 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
СПД-ФО Кожухов Ярослав Володимирович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2470712239
-
Контактна особа:
Кожухов Ярослав Володимирович +380354921568 lantercentre@ukr.net
-
Адреса:
47402, Україна, Тернопільська область, Ланівці, вул. Новосілка
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору:
98
Дата підписання:
19.12.2022 09:00
Період дії договору:
19.12.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
1 900.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Акт оцінки потреб сім'ї (А3 ф. 2 ст. 2 арк.)
Кількість
160 штуки
Період постачання
19.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
47402, Україна, Тернопільська область, Ланівці, вулиця Набережна,будинок, 5
На карті
Висновок оцінки потреб (А3 ф. 2 ст. 1 арк.)
Кількість
160 штуки
Період постачання
19.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
47402, Україна, Тернопільська область, Ланівці, вулиця Набережна,будинок, 5
На карті
Картка нарахування зар. плати (А4 ф. 2 ст. картон)
Кількість
100 штуки
Період постачання
19.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
47402, Україна, Тернопільська область, Ланівці, вулиця Набережна,будинок, 5
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a8cb339655914fa1ad4a618efe12efbd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження терміну дії договору за взаємною згодою сторін у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника (затримка проплати Казначейством)
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2022 15:30
Статус:
Опубліковано