• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Блокнот А5/48 кл., щоденник В5.

1 602.50 UAH без ПДВ
Номер: 58a24acb9a6241418614fa1af2bca966
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-19-000484-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП СВЯТЕНКО КАТЕРИНА ФЕДОРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Номер договору: 214
Дата підписання: 16.12.2022 08:33
Період дії договору: 16.12.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 1 602.50 UAH без ПДВ
Оплачено: 1 602.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Блокнот А5/48 кл.BUROMAX, верхня пружина.
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 2 штуки
Період постачання 16.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Мусоргсько, 32А На карті
Щоденник В5 МАНДАРИН 2023.
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 7 штуки
Період постачання 16.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Мусоргсько, 32А На карті

Внесені зміни

    Номер: ebe48174c38748e5918b22bacb0fa323
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.12.2022 08:54
    Статус:
    Опубліковано
pdf
111.pdf
p7s
sign.p7s