-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари (Папір офісний А4, дрібне канцелярське приладдя)
16 262.33
UAH з ПДВ
Номер:
bb0851595982467c861d66e1542d8735
Ідентифікатор договору:
UA-2022-12-17-000075-a-a1
Замовник:
Дніпровська районна державна адміністрація
×
-
Код ЄДРПОУ:
04052264
-
Контактна особа:
Надія Бондаренко +380631820638 drda.fin@ukr.net
-
Адреса:
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39417349
-
Контактна особа:
+380567905050
-
Адреса:
49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА будинок 35
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
16/12
Дата підписання:
16.12.2022 04:01
Період дії договору:
16.12.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
16 262.33 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 710.39 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4
Кількість
62 упаковка
Період постачання
16.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт.Слобожанське, вул.Теплична, 19
На карті
Дрібне канцелярське приладдя
Кількість
92 штуки
Період постачання
16.12.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
52005, Україна, Дніпропетровська область, смт.Слобожанське, вул.Теплична, 19
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
9eec545fe7d14ddc90655b5eea95dddc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
ліквідована закупівлія (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-17-000075-a), як помилково повторно розміщену., яка була здійснена шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи предмету закупівлі: ДК 021:2015: ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари (Папір офісний А4, дрібне канцелярське приладдя), вартість закупівлі: 16 262 грн. 33коп. (Шістнадцять тисяч двісті шістдесят дві гривні 33 копійки), у Товариства з обмеженою відповідальністю «Аверс канцелярія» (ЄДРПОУ 39417349)
Номер додаткової угоди:
Протокол уповноваженої особи Дніпровської райдержадміністрації №UA-2022-12-17-000075-a від 16.12.2022
Дата внесення змін до договору:
16.12.2022 10:25
Статус:
Опубліковано