-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
санітарно-гігієнічні товари (Папір туалетний, 1-шаровий, макулатурна основа, від 125м)
на підставі п.12 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178
5 400.00
UAH без ПДВ
Номер:
d75c9d8553df4980ac3dac0efe17641e
Ідентифікатор договору:
UA-2022-12-08-002163-a-b1
Замовник:
Київський університет імені Бориса Грінченка
×
-
Код ЄДРПОУ:
02136554
-
Контактна особа:
Коршівська Анастасія Сергіївна 380442721862 a.korshivska@kubg.edu.ua
-
Адреса:
04053, Україна, Київська область, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "ЄРМОЛЕНКО ІННА В'ЯЧЕСЛАВІВНА
"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3209313507
-
Контактна особа:
Інна Єрмоленко +380977279648 tender.yermolenko@gmail.com
-
Адреса:
02068, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Ревуцького, будинок 24/4, квартира 302
Класифікатор ДК 021:2015:
33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветкиАналіз за цим CPV
Опис:
на підставі п.12 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178
Номер договору:
143/12-2022
Дата підписання:
20.12.2022 00:00
Період дії договору:
20.12.2022 00:00 - 31.03.2023 00:00
Сума договору:
5 400.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
5 400.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір туалетний, 1-шаровий, макулатурна основа, від 125м
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 23.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
58ac724ac0e64f888e0345f20ae9190e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись пп. 4 п.19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та пп.4 п.10.5 Договору №143/12-2022 від 20.12.2022 (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке:
1. Пункт 10.2. Договору викласти у новій редакції: «10.2. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 10.1 цього Договору та діє до 31 березня 2023 року, але в будь – якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині грошових розрахунків за даним Договором.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано