• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

санітарно-гігієнічні товари (Папір туалетний, 1-шаровий, макулатурна основа, від 125м)

на підставі п.12 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178

5 400.00 UAH без ПДВ
Номер: d75c9d8553df4980ac3dac0efe17641e
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-08-002163-a-b1
Замовник: Київський університет імені Бориса Грінченка
Постачальник: ФОП "ЄРМОЛЕНКО ІННА В'ЯЧЕСЛАВІВНА "
Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветкиАналіз за цим CPV
Опис: на підставі п.12 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178
Номер договору: 143/12-2022
Дата підписання: 20.12.2022 00:00
Період дії договору: 20.12.2022 00:00 - 31.03.2023 00:00
Сума договору: 5 400.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 5 400.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір туалетний, 1-шаровий, макулатурна основа, від 125м
Код ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Кількість 300 штуки
Період постачання до 23.12.2022
Місце постачання 04053, Україна, м. Київ, Бульварно-Кудрявська 18/2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 58ac724ac0e64f888e0345f20ae9190e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись пп. 4 п.19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та пп.4 п.10.5 Договору №143/12-2022 від 20.12.2022 (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 10.2. Договору викласти у новій редакції: «10.2. Строк цього Договору починає свій перебіг у момент, визначений у п. 10.1 цього Договору та діє до 31 березня 2023 року, але в будь – якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині грошових розрахунків за даним Договором.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s