• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Куртки утеплені робочі за кодом ДК 021:2015: 18110000-3 – Формений одяг

Договір укладено відповідно до абзацу 2 підпункту 13 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

199 420.00 UAH без ПДВ
Номер: 21bd3616baf04666bc9f38853cb98ad4
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-14-005068-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Постачальник: Івано-Франківське УВП УТОГ
Класифікатор ДК 021:2015: 18110000-3 Формений одягАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Куртки утеплені робочі: 1 180.00000 UAH без ПДВ
Опис: Договір укладено відповідно до абзацу 2 підпункту 13 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про публічні закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Номер договору: 2379/п
Дата підписання: 12.12.2022 14:42
Період дії договору: до 28.02.2023 00:00
Сума договору: 199 420.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Куртки утеплені робочі
Код ДК 021:2015: 18113000-4 Виробничий одяг
Кількість 169 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: ecf8f74da565400db8f800d6a499286b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Враховуючи факт щоденного відключення швейного цеху Продавця від електропостачання в робочий час більше, ніж на 6 годин щоденно, сторони домовились продовжити строк дії Договору. Листи-звернення додаються
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 16:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода 1 до дог. 2379-п від 12.12.22 р..PDF
p7s
sign.p7s