• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів, згідно ДК 021:2015 : 30192700-8 Канцелярські товари

5 300.00 UAH з ПДВ
Номер: 450d754aa9aa4cb088015345e402b649
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-12-015586-a-b1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ КНИГОТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЗАР" ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: №80-12/22
Дата підписання: 12.12.2022 15:04
Період дії договору: 12.12.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 5 300.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 883.33 UAH)
Оплачено: 5 300.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 883.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів, згідно ДК 021:2015 : 30192700-8 Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 199 штуки
Період постачання 12.12.2022 - 19.12.2022
Місце постачання 55001, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, вул. Дружби народів, 23 На карті