• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021-2015 " 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги"(Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті будівництва: Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) ВЛАДИЧЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, за адресою: Болградський район с. Владичень, вул. Дунайська,10 )

6 080.00 UAH без ПДВ
Номер: ef2050bfbc45402e8aa383668df0c63f
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-09-021311-a-c1
Замовник: Відділ освіти Болградської міської ради Одеської області
Постачальник: ФОП Петков І.А.
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: ДК 021-2015 " 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги"(Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті будівництва: Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) ВЛАДИЧЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, за адресою: Болградський район с. Владичень, вул. Дунайська,10 ): 6 080.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 180
Дата підписання: 07.12.2022 00:00
Період дії договору: 07.12.2022 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 6 080.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021-2015 " 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги"(Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті будівництва: Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) ВЛАДИЧЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БОЛГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, за адресою: Болградський район с. Владичень, вул. Дунайська,10 )
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 68741, Україна, Одеська область, Болградський район с. Владичень, вул. Дунайська,10 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7180cf4e31564062915c19f881d521cb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 5.1. Договору викласти в новій редакції: "Договір набирає чинності з дня підписання Сторонами і діє до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором, але не пізніше 21.05.2023 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дог 180 доп.pdf