• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

13 021.50 UAH без ПДВ
Номер: ecd989e20eed4c2b93656c87adb1c4a8
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-09-019224-a-a1
Замовник: Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради
Постачальник: ФОП Данильчук Людмила Анатоліївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 13
Дата підписання: 05.12.2022 00:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 13 021.50 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари ( Папір А4 - 11 шт.., папір газетний- 2 шт., ручка кулькова чорна - 10 шт., ручка кулькова синя - 20 шт., ручка кулькова красна - 5 шт., блок паперу 90*90*500 арк. - 10 шт., календар настільний перекідний - 7 шт., скотч - 16 шт., гумка - 14 шт., швидкозшивач картонний - 20 шт., реєстратор А4 8 см. - 30 шт., календар - 8 шт., файли А4; олівець - 25 шт., скріпки - 10 шт., Коректор - 6 шт., скоби 24 - 15 шт., папка "Спрпва" - 15 шт., папка на завязках - 10 шт., клей-карандаш - 10 шт., маркер - 7 шт., лінійка 30 см. - 2 шт., дирокол - 4 шт., степлер - 4 шт., біндери - 8 шт., швидкозшивач пластиковий - 20 шт., бейдж горизонтальний - 1 шт., розшивач скоб - 2 шт., стержні для механічних олівців - 5 шт., папа на кнопці - 10 шт., чинка - 5 шт., зошит шкільний - 1 шт., папка з боковим прижимом - 5 шт., калькулятор - 3 шт.).
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 323 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вулиця Грушевського,будинок 22 На карті