• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту частини підвальних приміщень у будівлі КНП "МП№3" ХМР

Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.п. 2 п.13 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару

799 620.00 UAH без ПДВ
Номер: 61b996e5518341ea8cfecd91250a29f0
Ідентифікатор договору: UA-2022-12-09-004293-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська поліклініка № 3» Харківської міської ради
Постачальник: Фізична особа - підприємець Дрозд Ігор Іванович
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Опис: Закупівля за цим Договором здійснюється згідно з п.п. 2 п.13 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару
Номер договору: 19
Дата підписання: 09.12.2022 08:00
Період дії договору: 09.12.2022 00:00 - 19.02.2023 00:00
Сума договору: 799 620.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 799 620.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту частини підвальних приміщень
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 19.02.2023
Місце постачання Відповідно до документації