-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 - 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги з опрацювання картки заходу безперервного професійного розвитку медичних та фармацевтичних працівників, присвоєння заходу реєстраційного номеру та внесення його до Переліку заходів БПР )
869.28
UAH з ПДВ
Номер:
4ab47c593034406c8768caba006fbdaf
Ідентифікатор договору:
UA-2022-12-02-002333-a-b1
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ ЕНДОКРИННОЇ ПАТОЛОГІЇ ІМ.В.Я. ДАНИЛЕВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02012131
-
Контактна особа:
Колєснік Олена 380509016757 plan-e@ipep.com.ua http://www.ipep.com.ua
-
Адреса:
61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ АЛЧЕВСЬКИХ, будинок 10
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Державне некомерційне підприємство "Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки "Медицина" і "Фармація" при Міністерстві охорони здоров'я України"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21707413
-
Контактна особа:
Олійник Леся Володимирівна 0442987139
-
Адреса:
04050, Україна, Київська область, Київ, Герцена, 31
Класифікатор ДК 021:2015:
72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з опрацювання картки заходу безперервного професійного розвитку медичних та фармацевтичних працівників, присвоєння заходу реєстраційного номеру та внесення його до Переліку заходів БПР .: 869.28000 UAH з ПДВ
Номер договору:
76
Дата підписання:
01.12.2022 00:00
Період дії договору:
01.12.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
869.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 144.88 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з опрацювання картки заходу безперервного професійного розвитку медичних та фармацевтичних працівників, присвоєння заходу реєстраційного номеру та внесення його до Переліку заходів БПР .
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.12.2022 - 02.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації