-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір канцелярський А4
Закупівля здійснюється відповідно підпункту 2 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) від 25.04.2022 №75 (із змінами)
49 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
5aef8aa4495d408287700915bfbb10a1
Ідентифікатор договору:
UA-2022-12-01-015852-a-c1
Замовник:
Державна установа "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області"
×
-
Код ЄДРПОУ:
08734011
-
Контактна особа:
Третяк Наталя 380995200799 tmo057mvs@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАРЕНКО ЄВГЕН ГРИГОРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2895806773
-
Контактна особа:
Бондаренко Євген Григорович +0679232739 bondarenko_evgen@ukr.net
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Закупівля здійснюється відповідно підпункту 2 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) від 25.04.2022 №75 (із змінами)
Номер договору:
125
Дата підписання:
29.11.2022 10:00
Період дії договору:
29.11.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
49 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку Copy Paper Basic, А 4, 80g/m2, 500 арк.
Кількість
500 пачка
Період постачання
29.11.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації